2. okt. 2015

Slovenija krade Slovencem (ter podpira vse druge)

Do življenja v Sloveniji imam, kot že veste, kritičen odnos. Po nedavnem petdnevnem popotovanju po deželi na sončni strani Alp, še toliko bolj. Najprej sem si rekel, da ne bom napisal spet še enega kritičnega prispevka, ter da se bom osredotočil na pozitivo, vendar sem potem, ko sem prebiral frustracije ljudi ki delajo v Avstriji in dobivajo dohodninske odločbe od Slovenije, še bolj prepričan da Slovenija krade Slovencem in je treba ljudi zato še bolj ozaveščati kaj se dogaja pred njihovimi očmi.

V Sloveniji sem bil zelo presenečen nad cenami izdelkov, saj sem lahko direktno primerjal iste izdelke, ki jih kupujem tu v Nemčiji, s slovenskimi cenami. Cene v Sloveniji so VIŠJE ponekod tudi do 20% in več. Ne bom delal reklame, vendar gre za diskontne trgovce, ki so prisotni vsepovsod. Tu lahko poudarim tudi, da je naš "najboljši sosed" s svojo košarico izdelkov še dražji od primerljivih trgovin tu.

Na ulici sem srečal znanca in odprl to temo, pa sva se na debelo in široko spustila v debato, saj dela pri enem izmed teh diskontnih trgovcev v Sloveniji. Dejal je, da bi podjetje sicer šlo na trg z nižjimi cenami vendar se večje trgovske verige ob takšnem poizkusu takoj pritožijo zaradi "nelojalne konkurence" in tako vzdržujejo status quo. Slovenci pa po nepotrebnem plačujejo več kot naj bi, če bi v Sloveniji res obstajal odprt trg in konkurenčnost.

V enem izmed prejšnjih prispevkov, sem že pisal o tem kako je v tujini živeti z minimalno plačo , ne morem pa si več predstavljati kakšno je življenje v Sloveniji npr. upokojenke, ki prejema 352 EUR pokojnine, ker so ji v lanskem letu odvzeli varstveni dodatek (obstaja več zgodb o tem, kako je država ogoljufala upokojence). Prepričan sem, da mora biti človek mazohist, da ostaja in živi v Sloveniji.

Denar se pretaka v roke podjetij, državnikov ter z njimi povezanimi osebami, za malega človeka, kot je zgoraj omenjena upokojenka, pa zmanjka denarja. Da ne omenjam šolske prehrane, brezplačnega prevoza študentom, kar je v tujini ustaljena praksa itn.

Se res lahko čudimo, da je v Sloveniji toliko jamranja in nezadovoljstva. Še enkrat vam povem ... Življenje v tujini je neizmerno boljše! Znebite se strahov zaradi odhoda v tujino in pojdite. Prihranite nekaj denarja, da lahko v tujini preživite teden, dva, morda tri in iščite službo. TULE si lahko preberete, kaj zares deluje.


Izseljenci sami spodbujajo tiste ki se ne znajo odločiti k odločilnemu koraku, ravno danes sem prebiral nekaj prispevkov in vam jih posredujem tule:

Moj mož je tudi plačeval 3 leta davek v SLO. Vsako leto nam je pobrala država 2 lepa dopusta. Ko smo imeli poln kufer Slovenije smo spakirali in sedaj smo cela familija v tujini. Hvala za tako domovino, ki samo jemlje, daje pa nič. Žal mi je samo, da že prej nismo naredili tega koraka. Zato tisti, ki imate možnost ne odlašajte. Ne se zgovarjat na otroke,.... Otroci se hitro znajdejo in naučijo jezika, manjši so, bolje za njih. Tukaj lahko vsaj živiš in ne životariš tako kot smo mi v SLO, kljub temu da sva bila oba zaposlena. Kar pogumno tisti, ki oklevate.

...je hudo, ko mora človek zapustiti svoj dom, prijatelje, vse kar je leta ustvarjal. Vendar jaz gledam korak dlje, v Slo naj bi bila pokojnina pri sedanji plači 1.000 eur polovica od tega zneska. Jaz sem zaslužila 800 eur z visokošolsko izobrazbo. Kakšna bi bila moja penzija, kako bom z njo preživela, še posebej, če ostanem jaz ali moj mož enkrat sama? Za stanovanje 95 m2 v centru mesta plačujemo 400 eur, dobimo otroške dodatke za 2 otroka, dve višji plači, .... No, vsak se mora odločiti kaj je zanj bolje. Je pa tako, večja kot je plača, več je davka v SLO, nam se bolj splača živeti v tujini, rajši dam denar za najemnino, kot pa državi, smo na istem. Še to, v AT in DE dobiš penzijo po možu ali ženi, se pravi svojo in še 60% partnerjeve, če eden prej umre kot drugi. Sem starejša in razmišljam drugače, kot vi mlajši. Kdor ne raskira, ne profitira.

... podpiram, pravilno da se selite in delate v Avstriji, v sloveniji je 0, kaj bi šele bilo če ne bi bilo sosede zraven

In tako naprej. Takšnih in drugačnih komentarjev je po spletu ogromno.

Že pred leti sem tudi sam delal v Avstriji 6 mesecev in vem kako lakomna je Slovenija, ko se gre za zaslužke rezidentov v tujini, zato toplo priporočam selitev iz Slovenije in ureditev nerezidentskega statusa. Kako se pravilno izseliti iz Slovenije piše Matej Balantič.

Pozabite na vse izgovore kot so "Kaj pa bo s hišo?", "Kako se bom naučil/a jezika?", "Kaj pa otroci in šola?", "Kako bom v stiku s prijatelji, družino?", ...

Vse gre, če se hoče. Otroci so tako ali tako bolj prilagodljivi od nas, jezika se lahko učite na vsakem koraku. Dandanes ni težko skoraj zastonj potovati nazaj v Slovenijo, imamo tehnologijo, ki nam omogoča stike s prijatelji, družino. Tudi v tujini so ali pa bolje rečeno bodo prijatelji, družina. Vsekakor izgovore na stran in če si zares želite si zapomnite stavek spodaj.

Vsaka pot se začne s prvim korakom!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.